Bos días familias!
Agardando instruccións por parte da Consellería de Educación, voltamos coas propostas de traballo de cara o 3º Trimestre.
Matemáticas:
Crearemos un diagrama de barras marcando cada canastas de cada participante cunha cor diferente ata rematar os 10 lanzamentos. Pódese realizar calquera destes dous:
Logo respostar:
Cantas canastas obtivo o gañador/a?
Cantas canastas conseguin eu?
Qué diferencia hai entre o primeiro e o segundo?
Qué diferencia hai entre o primeiro e o último?
O importante será a propia creación do diagrama e o análise dos resultados! Se comprenden a representación gráfica dos feitos!
Se están animados e lles gusta, pódense facer outros diagramas de barras!... se xogades unha revancha, se xogades a outros xogos en familia...
Agardando instruccións por parte da Consellería de Educación, voltamos coas propostas de traballo de cara o 3º Trimestre.
Matemáticas:
- Diagrama de barras:
Crearemos un diagrama de barras marcando cada canastas de cada participante cunha cor diferente ata rematar os 10 lanzamentos. Pódese realizar calquera destes dous:
Logo respostar:
Cantas canastas obtivo o gañador/a?
Cantas canastas conseguin eu?
Qué diferencia hai entre o primeiro e o segundo?
Qué diferencia hai entre o primeiro e o último?
O importante será a propia creación do diagrama e o análise dos resultados! Se comprenden a representación gráfica dos feitos!
Se están animados e lles gusta, pódense facer outros diagramas de barras!... se xogades unha revancha, se xogades a outros xogos en familia...
Comentarios
Publicar un comentario