Venres 12 de Xuño

Bos días familias!!

Matemáticas
Comezamos cun enigma:


Agora imos cuns problemas escritos
Problemas escritos:
No aula facémolo con esta dinámica:
- Elxs leen o problema (deixo uns 20 segundos para ler e poñer a resposta, sen facer cálculos escritos).
- Leen outra vez o problema (outros 20 seg. para comprobar elxs mesmxs se o resolveron).
- Leo eu o problema (Se houbo problemas coa lectura comprensiva facilita poder rectificar).

(1) El viernes me dieron 4 nueces, el sábado 3 y el domingo 1. ¿Cuántas nueces me han dado en total?

(2) Mi padre tiene 9 rotuladores, mi madre tiene 5 y yo 2. ¿Cuántos rotuladores tenemos entre los tres?

(3) Tenía 10 cromos en el bolsillo, 4 en la cartera y aun he ganado 1.¿Cuántos cromos tengo ahora?

(4) Lucas ha recogido 17 melocotones, 4 los ha tirado porque estaban malos, 2 se le han aplastado y 1 lo ha regalado. ¿Cuántos melocotones le han quedado?

(5) En un cajón hay 14 pañuelos. Julia coge 2, Rosa 4 y Miguel 5. ¿Cuántos quedan en el cajón?

Ciencias Sociais
Hoxe imos traballas sobre as 5 épocas da Historia:



En qué etapa situarías a "Los Croods"?
En qué etapa nos atopamos agora mesmo?
Cal destas te gustaría saber máis ou investigar sobre ela?

Comentarios